3 клас. Дистанційне навчання

Вівторок, 31 травня, 2022

Тема уроку: Повторення і узагальнення вивченого.
Для повторення вивченого перегляньте відео, повторіть за диктором, де є потреба.














Четвер, 26 травня, 2022

Тема уроку: Повторення теми "Їжа"
Виконайте завдання з робочого зошита с.94 (інструкції з виконання є в попередньому дописі у відео)



Середа, 25 травня, 2022

Тема уроку: Повторення теми "Їжа"
  Перегляньте урок для повторення теми.





Вівторок, 24 травня, 2022

Тема уроку: Семестровий контроль навичок письма.
     Виконайте письмово завдання з доданого файлу (можна виконати роботу у Word документі, якщо немає такої можливості -  на листочку. Якщо пишете від руки - виконане завдання сфотографуєте). Не забудьте підписати вашим прізвищем та іменем!!!
Надішліть контрольну роботу на електронну скриньку: ivanchikolga24@gmail.com




Четвер, 19 травня, 2022

Тема уроку: Час історій.
Доброго ранку та мирного усім неба!
Переглянь відеоурок до сторінки 136 нашого підручника.
Виконай завдання з робочого зошита с.93
Підпиши свою роботу, сфотографуй та надішли на адресу: ivanchikolga24@gmail.com




Середа, 18 травня, 2022

Тема уроку: Ця миска для тебе.

Доброго ранку та мирного усім неба.
    Дорогі учні та батьки, семестровий контроль навичок різних видів мовлення є обов'язковою і необхідною умовою у визначенні рівня володіння учнем іноземною мовою та їх оцінювання. На жаль, вчорашню контрольну не виконав ніхто!
    Велике прохання поставитися відповідально до даного виду роботи. Посилання на онлайн тести відкриті. Виконуйте, будь ласка! Попереду кінець навчального року та визначення результатів успішності!

1) Опрацюйте лексику уроку, перейшовши за покликанням, що нижче:
2) Перегляньте відео до теми уроку.

3) Виконайте завдання з робочого зошита с.92.

Виконану роботу підпишіть, сфотографуйте та надішліть на електронну скриньку: ivanchikolga24@gmail.com


Вівторок, 17 травня, 2022

Тема уроку: Семестрова контрольна робота з читання.

Доброго дня та мирного всім неба!

Сьогодні проведемо першу (з чотирьох) семестрову контрольну роботу з читання. Для її виконання потрібно перейти за покликанням, що нижче, ввести у спеціальному полі своє прізвище та ім'я та виконати онлайн тестування. 
Бажаю успіхів!



Четвер, 5 травня, 2022

Тема уроку: Скільки фруктів вам потрібно?
1) Перегляньте відеоурок. Повторюйте за диктором, в разі потреби.
2)Виконайте завдання з робочого зошита c.91




Середа, 4 травня, 2022

Тема уроку: Корисна і шкідлива їжа.
 🍧Перегляньте відео.Повторюйте за диктором, де необхідно.

 🍧Виконайте онлайн завдання "Healthy or Unhealthy?": 
       👉Завдання №1
 🍧Виконайте завдання з робочого зошита (вправи 4,5,6 с.90)





Вівторок, 3 травня, 2022

Тема уроку: Корисна і шкідлива їжа.

1) Перегляньте відеоурок. Після прослуховування завдання- читайте його самостійно.

2) Перегляньте відео "Корисна \ некорисна їжа" 
3) Виконайте завдання з робочого зошита: Вправа 1,2,3 с.89




Четвер, 28 квітня, 2022

Тема уроку: Їжа. Чи любить це твоя мама?
1) Продовжте перегляд уроку з 7хв.13с.
2) Опрацюйте вправи із робочого зошита с.87-88
3) Попрактикуйте читання англійською:







Середа, 27 квітня, 2022

Тема уроку: Їжа. Чи любить це твоя мама?
1) Опрацюйте лексику уроку: вимова, переклад, правопис, заучування. Не забувайте: щоб побачити переклад слова, потрібно натиснути на картку, зі зворотньої сторони - переклад і зображення.
2) Перегляньте відеоурок. Повторюйте за диктором, в разі потреби. Перегляд зупиніть на 7хв.13с.
3) Перегляньте відео про вживання теперішнього неозначеного часу. Запам'ятайте: коли в реченні йдеться про HE/SHE/IT до дієслова додаємо закінчення s/-es. Для утворення запитання використовуємо допоміжне дієслово DOES, яке виносимо на початок речення.
Якщо в реченні йдеться про I/YOU/WE/THEY до дієслова не додаємо ніяких закінчень, а питання утворюємо за допомогою допоміжного дієслова DO.




Вівторок, 26 квітня, 2022

Тема уроку: Їжа.Овочі.
1) Опрацюйте лексику уроку: вимова, правопис, заучування.
2) Перегляньте відеоурок.
3) Перегляньте відео. Повторіть за диктором. Запам'ятайте правило, яке ми вже вчили раніше: для повідомлення місцезнаходження когось або чогось викорстовуємо THERE IS (для однини) THERE ARE (для множини).
3) Виконайте завдання з робочого зошита с.86







Четвер, 21 квітня, 2022

Тема уроку: Їжа. Чи можеш ти мені допомогти? Can you help me?

  • ✅Опрацюйте нову лексику: попрацюйте над вимовою, правописом, заучуванням слів: 
  • 👻Лексика Food

  • ✅Перегляньте відеоурок. Запам'ятайте або запишіть правила про вживання some, any у реченнях.
  • ✅Виконайте завдання з робочого зошита с.85 (покликання на зошит у попередніх дописах)






Середа, 20 квітня, 2022

Тема уроку:Діагностична робота за темою "Rest and Hobbies"

Виконайте діагностичну роботу №7, перейшовши за покликанням. Роботу обов'язково підпишіть та надішліть на електронну скриньку : ivanchikolga24@gmail.com



Вівторок, 19 квітня, 2022

Тема уроку: Відпочинок та захоплення. Повторення.

1) Повторіть лексику з попередніх уроків.

2) Повторіть минулий час (дивіться відео з попереднього уроку)
3) Перегляньте розповідь, в якій вжито форму минулого часу. Випишіть з розповіді дієслова, що вжито в цьому часі.



Четвер, 14 квітня, 2022

Тема уроку: Відпочинок та захоплення. Повторення.
1) Повторіть вживання та утворення минулого часу (Past Simple Tense) - перегляньте відео.
2) Виконайте завдання з робочого зошита с. 83-84. (Покликання на робочий зошит дивіться у попередніх дописах)
3) Підготуйтеся до діагностичної роботи за темою "Відпочинок та дозвілля". Перегляньте лексику та граматичний матеріал, починаючи з допису за 23 березня.




Середа, 13 квітня, 2022

Тема уроку: Ми творчі. We are creative. Повторення.
Перегляньте відеоурок.
Виконайте завдання з робочого зошита с.82



Вівторок, 12 квітня, 2022

Тема уроку: Час історій.Story Time.
Перегляньте відео.(підручник с.121)
Виконайте завдання з робочого зошита с.81




Четвер, 7 квітня, 2022

Тема уроку: Are you surprised? Ти здивований?
Повторіть лексику з минулого уроку
❤ Перегляньте урок, починаючи з 6хв.6с.
Перегляньте відео про почуття та емоції.
 Виконайте завдання з робочого зошита: Вправи 4-6 с.80
Покликання на робочий зошит дивіться в попередніх уроках.
Щоб виконати завдання №6, пригадайте сполучники:
and - і/та (для поєднання певної інформації)
but - але/проте (для протиставлення)
or - чи/або (для надання вибору)


Середа, 6 квітня, 2022

Тема уроку: Are you suprised. Ти здивований?
Опрацюйте лексичний модуль, перейшовши за покликанням: Лексика
Перегляньте урок, зупиніть відео 
на 6хв. 06с.,оскільки він розрахований на два уроки.
Виконайте вправи 1-3 ст.79 з робочого зошита.(покликання на робочий зошит дивіться в попередніх уроках)



Вівторок, 5 квітня,2022
Тема уроку: Нам подобаються мультфільми.

🍥 Перегляньте відеоурок до сторінок нашого підручника (с.117-118). Повторюйте за диктором, де це необхідно.
🍥Пригадайте утворення минулого часу в англ.мові.
🍥Виконайте вправи з робочого зошита (с.78)





Четвер, 31 березня, 2022

Тема уроку: Моя улюблена книжка
💎 Перегляньте відеоурок, повторіть за диктором, де це необхідно.

💎 Виконай завдання із робочого зошита на с.77
💎 Перегляньте відео та прочитайте історію про Червону Шапочку. Робіть паузи,щоб прочитати самостійно.


Середа, 30 березня 2022

Тема уроку: Наше хобі.

💜 Переглянь відеоурок.

💜 Запам'ятай сполучники OR(чи)-для надання вибору; AND(і) - для поєднання; BUT(але) - для протиставлення.
💜 Виконай вправи із робочого зошита с.76


Вівторок, 29 березня 2022

Тема уроку: Що ми робили влітку.
💦Запиши нову лексику:
 to sunbathe - загорати
 to climb the muntain - лазити по горах
 to go fishing - рибалити
 to play badminton - грати в бадмінтон
💦Переглянь відеоурок.
💦Виконайте вправи з робочого зошита (с.75)




Четвер, 24 березня 2022

Тема уроку: Літній відпочинок.
🌈Переглянь відеоурок. Повтори за диктором, де це потрібно.
🌈Запиши неправильні дієслова. Вивчи їх.
to see- saw ---- бачити - бачив
to take - took ---- брати- взяв
to swim - swam ---- купатися - купався
🌈Якщо є можливість записати вправи із робочого зошита, спиши їх із відео.


Середа, 23 березня 2022

Тема уроку: Відпочинок та захоплення. Зима - це весело!

Доброго дня! Слава Україні!
Сподіваюсь, ви у безпеці і ми можемо попрацювати над вивченням англійської мови! 
💙💛 Перегляньте відеоурок. Повторіть за диктором, де в цьому є необхідність.
💙💛 Запишіть нову лексику: 
to ski - кататися на лижах
to skate - кататися на ковзанах
to play hockey - грати у хокей
a skating rink - ковзанка
💙💛 Переглянь відео як утворюється минулий час у англійській мові. Запиши вправи, якщо є можливість.



Вівторок, 22 березня 2022

Тема уроку: Наша магічна планета. Повторення.

💛 Перегляньте відеоурок.
💙 Спробуйте скласти власний діалог за зразком Вправи 2 с.106. Запишіть діалог у зошит. (вправу відкрийте у відеоролику або нижче посилання на наш підручник)




Четвер, 17 березня 2022

Тема уроку: Природа і погода. Яка погода тобі подобається?

💗1) перегляньте відеоурок. Читайте разом із диктором.


💗2) Об’єднай речення. Запиши в зошит.
1)It is windy.                     a)Let’s go out and make a snowman.
2)It is snowy.                     b)We cannot go out, we cannot swim. I don’t like it.
3)It is cold today.              c)Let’s go out. We can go to the garden.
4)It is hot today.                d) I don’t like wind. Let’s go home and watch TV.






Середа, 20 січня

Тема уроку: My flat. Моя квартира.

1) повтори прийменники місця + "on the right", "on the left"
2) Вправа 4 с.81, прослухай аудіозапис та обери правильний варіант, що звучить у записі.
3) Вправа 5 с.81 - виконай у зошиті письмово. Обери варіант прийменника місця, що відповідає малюнку 1-4.

Вівторок, 19 січня

Тема уроку: My flat. Моя квартира.

1) опрацюйте слова до уроку, перейшовши за посиланням:
2) Вправа 2 с.80 - прочитай про квартиру Оленки.
3) Вправа 3 с.80 - знайди на якому із малюнків зображено квартиру Оленки.
4) Переглянь відео із вживання ПРИЙМЕННИКІВ МІСЦЯ:


4) На окремому аркуші паперу зобрази схематично квартиру, у якій ти живеш. (за зразком 
вправи 3). Підпиши кожну з кімнат. (Роботу здати, коли повернемося до навчання за парти)

Понеділок, 18 січня

Тема уроку: My bedroom. Моя спальня.
1) Пригадайте утворення множини в англійській мові.Для цього перегляньте відеопояснення:
2) Запишіть у зошит слова та утворіть для них форму множини.
a room - _________; a chair - _________; a bed - _________ ; a pillow - _________; a house - ______;
a computer - ____________; a carpet - ____________; a window - __________.
Наприклад: a blanket - blankets
3) Перегляньте відеоролик на вживання there is\ there are:
4) Виконайте письмово вправу 6 с.79: порівняйте малюнки за допомогою There is\ There are
Розділіть сторіночку зошита на 2 колонки - першу назвіть Picture A(Малюнок А) , а другу -  Picture B (малюнок B). Оберіть на малюнках предмет, про який ви напишите першим. Подивіться, чи він у однині (в цьому випадку почнемо речення із There is), чи у множині (тут скористаємося There are)
Наприклад: на малюнках зображено стілець, але на малюнку А він червоний, тому у першу колонку напишемо There is a red chair, а на малюнку B він синій, тому у другу колонку напишемо: There is a blue chair.





Середа, 13 січня 

Тема уроку: My bedroom. Моя спальня.
1) Вправа 1 с.78: прослухай аудіозапис №1, слухаючи, слідкуй у підручнику по тексту, спробуй прочитати без диктора.
2) Перегляньте відео про вживання структури THERE IS/ THERE ARE.
 (відео зупинити на 3 хв.30с.)
Якщо ви хочете повідомити про місцезнаходження когось або чогось, використовуйте таку структуру (дослівно перекладається "там є"). Якщо десь знаходиться предмет або особа, тварина в однині - вживаємо THERE IS. Якщо ж ці предмети, особи, тварини у множині - вживаємо THERE ARE
3) Вправа 3 с.78 - усно обери правильну відповідь відповідно до тексту із попередньої вправи.
4) Вправа 5 с.79 - обери There is/ are відповідно до змісту реченя. Запиши у робочий зошит.



Вівторок, 12 січня

Тема уроку: Let's have a cup of tea. Давайте вип'ємо чашку чаю.
1) Прослухайте аудіозапис до Вправи 1 с.76, читайте за диктором, потім прочитайте самостійно.
2) Прослухайте аудіозапис до вправи 2 с.76, слухаючи, оберіть правильний варіант до кожного запитання (усно)
3) Перегляньте відео із вживання ON(на), IN(у,в) та  UNDER(під). 



Понеділок, 11 січня

Тема уроку: My new house. Мій новий будинок.
1) Переглянь відео про кімнати, які ти можеш знайти у будинку. 


2) відкрий підручник на сторінці 74, прослухай аудіозапис до Вправи 1. Прочитай вправу самостійно.
3) Виконай усно вправу 2 с.75: знайди у вправі 1 відповіді на запитання.
    1. What flat has Mary's family got now? - В якому помешканні проживає зараз сім'я Мері?
    2. How many rooms are there in the new house? What are they? - Скільки є кімнат у новому будинку? Назви їх.
    3. Why is Mary happy? - Чому Мері щаслива?
4) Вправа 3 с.75 - запиши у зошит назви кімнат, у яких пропущено літери.
5) Прослухай аудіозапис № 2 та виконай усно Вправу 4 с.75: Обери той варіант, який ти почуєш у записі. 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Всі цікаві факти про англійську мову