Конспекти
Мета: поглибити знанняучнів із теорії виразного читання; розвивати навички виразного читання,пам’ять, естетичний смак (5 клас)
Очікувані результати: учні вміють виразно і вдумливо, дотримуючись потрібних темпу та інтонації, читати поезії Т. Шевченка, пояснювати їх зміст, висловлювати власні враження. Теорія літератури: виразне читання та його складові: темп, пауза, інтонація, логічний наголос.
Мета: закріпити знання учнівпро правила вживання апострофа, виробити навички правильно вимовляти й писатислова з апострофом, удосконалювати орфографічну й пунктуаційну грамотність;розвивати мислення, уміння виділяти головне.
Тип уроку: осмислення нових знань, формування умінь і навичок.
Обладнання: картки з індивідуальними завданнями, підручники.
ТЕМА. ФОНЕТИЧНИЙ РОЗБІР СЛОВА. ТРЕНУВАЛЬНІ ВПРАВИ (5 КЛ.)
Мета: узагальнити і систематизувати знання учнів з теми; формуватиорфографічні знання, практичні уміння, навички; виховувати повагу та
любов до народних звичаїв та вірувань нашого народу.
Цілі:
Учні знатимуть: що вивчає фонетика, орфоепія, графіка, орфографія;
Учні вмітимуть: розрізняти в словах голосні і приголосні, тверді і м’які,
співвідношення звуків і букв, користуватися словниками, складати твір на
певну тему.
Мета: навчитися визначати прикладку, розвивати вміння розрізняти прикладку й означуване нею слово, формувати навички роботи в групах; виховувати повагу до книг
Обладнання: картки, підручник, таблиця
Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу
ТЕМА. КАЛЕНДАРНО-ОБРЯДОВІ ПІСНІ ЗИМОВОГО ЦИКЛУ: «ОЙ ХТО, ХТО МИКОЛАЯ ЛЮБИТЬ», «ЗАСІВНА», «ДОБРИЙ ВЕЧІР ТОБІ, ПАНЕ ГОСПОДАРЮ!», «ЩЕДРИК, ЩЕДРИК, ЩЕДРІВОЧКА», «НОВА РАДІСТЬ СТАЛА» (6 КЛ.)
Мета: ознайомити учнів зі змістом та художніми особливостями пісень цього циклу; розвивати навички виразного читання творів, коментування їхнього змісту, виділення та пояснення художніх засобів, що в них ужиті; виховувати повагу до прадавніх вірувань наших предків, доброту, щирість, бажання дарувати радість іншим, прищеплювати гордість за свій талановитий народ.
Тема. Легенда про дівчину-Україну, яку Господь обдарував піснею (6 кл.)
Мета: прочитати легенду, визначити її тематичне спрямування, з’ясувати роль та місце пісні в житті українського народу;
розвивати вміння аналізувати, порівнювати, робити власні
висновки, вчити дітей бути спостережливими, логічно
мислити; формувати кругозір, світогляд; виховувати почуття поваги, пошани, любові до рідної мови, пісні, землі, віру в кращу долю України, бажання жити і працювати для неї.
Мета: прочитати легенду, визначити її тематичне спрямування, з’ясувати роль та місце пісні в житті українського народу;
розвивати вміння аналізувати, порівнювати, робити власні
висновки, вчити дітей бути спостережливими, логічно
мислити; формувати кругозір, світогляд; виховувати почуття поваги, пошани, любові до рідної мови, пісні, землі, віру в кращу долю України, бажання жити і працювати для неї.
Тема. Народні колискові пісні. «Ой ти, коте, коточок!», «Ой ну, люлі, дитя спать». Колискова пісня в житті дитини. Провідні мотиви колискових, їхні лексичні особливості (6 кл.)
Мета: ознайомити учнів із народними колисковими піснями,
особливостями цього жанру; розвивати навички виразного
читання, культуру зв’язного мовлення, пам'ять, уміння
грамотно висловлювати власні думки, почуття, спостереження; виховувати почуття любові до своїх рідних і близьких людей, шанобливого ставлення до них.
особливостями цього жанру; розвивати навички виразного
читання, культуру зв’язного мовлення, пам'ять, уміння
грамотно висловлювати власні думки, почуття, спостереження; виховувати почуття любові до своїх рідних і близьких людей, шанобливого ставлення до них.
Тема уроку. Олена Пчілка – дітям ( 5 кл.)
Мета уроку Поглиблювати знання учнів про життя і творчість Олени Пчілки,розкриваючи красу і багатство рідного слова за допомогою творів поетеси; вчити виразно читати поетичні твори; продовжувати розширювати читацький світогляд дітей; збагачувати словниковий запас учнів; розвивати творчу уяву, кмітливість, допитливість, пам'ять учнів, почуття гумору; виховувати почуття естетичної насолоди від творів мистецтва; виховувати гордість за духовну спадщину українського народу.
Мета: вчити учнів виділяти риси характеру героїв оповідання, розрізняти
у їхніх вчинках добро і зло, правду і брехню, милосердя і черствість,
бездушність; поглиблювати навички аналізу епічного твору; розвивати
навички виразного читання, висловлення власного ставлення до
прочитаного, логічне та образне мислення; виховувати високі моральні
якості та духовні цінності.
Тема. Означено-особові, неозначено-особові, узагальнено-особові речення ( 8 кл.)
Мета: поглибити знання учнів про типи односкладних речень; сформувати поняття про означено-особові, неозначено-особові, узагальнено-особові речення;
формувати вміння визначати види цих речень;
розвивати навички редагувати текст, правильно вживати односкладні речення у мовленні;
виховувати мовленнєву культуру учнів.
Мета: поглибити знання учнів про типи односкладних речень; сформувати поняття про означено-особові, неозначено-особові, узагальнено-особові речення;
формувати вміння визначати види цих речень;
розвивати навички редагувати текст, правильно вживати односкладні речення у мовленні;
виховувати мовленнєву культуру учнів.
Тема: Основні правила чергування у-в, і-й на основі народознавства. Український віночок. ( 5кл.)
Мета:
● пізнавальна (навчальна): ознайомити й поглибити знання учнів
про основні випадки чергування у-в, і-й; навчити правильно їх вживати
відповідно до правил правопису; формувати загально-пізнавальні вміння
знаходити подану орфограму в текстах;
● розвиваюча: розвивати творчі вміння використання слів з поданими
чергуваннями при побудові власних висловлювань в усній і писемній формах
мовлення;
● виховна: за допомогою тематики українського віночка виховувати
повагу до традицій України, прищеплювати працелюбність, любов до
рідного слова.
Мета:
● пізнавальна (навчальна): ознайомити й поглибити знання учнів
про основні випадки чергування у-в, і-й; навчити правильно їх вживати
відповідно до правил правопису; формувати загально-пізнавальні вміння
знаходити подану орфограму в текстах;
● розвиваюча: розвивати творчі вміння використання слів з поданими
чергуваннями при побудові власних висловлювань в усній і писемній формах
мовлення;
● виховна: за допомогою тематики українського віночка виховувати
повагу до традицій України, прищеплювати працелюбність, любов до
рідного слова.
Мета. Повторити основні правила та закріпити вміння й навички учнів
правильно писати складні слова, слова з пів-; розвивати логічне мислення,
творчі здібності, уміння використовувати складні слова при побудові власних
висловлювань; виховувати ціннісне ставлення особистості до природи.
правильно писати складні слова, слова з пів-; розвивати логічне мислення,
творчі здібності, уміння використовувати складні слова при побудові власних
висловлювань; виховувати ціннісне ставлення особистості до природи.
Тема уроку. Приголосні дзвінкі та глухі ( 5 кл.)
Мета уроку: поглибити знання учнів про дзвінкі та глухі приголосні;
формувати вміння і навички характеризувати приголосні за наявністю голосу
і шуму; домогтися засвоєння особливостей вимови дзвінких і глухих
приголосних; виховувати шанобливе ставлення до рідної мови
Тема уроку. Вимова звуків, що позначаються буквами г і ґ ( 5 кл.)
Мета уроку: навчити правильно вимовляти звуки, що позначаються буквами
г і ґ; формувати уміння розрізняти букви г і ґ; розвивати мислення, пам'ять,
вміння; виховувати в учнів почуття поваги до видатних українців
Тема. Наталка Сняданко «Країна поламаних іграшок та інші подорожі». Характеристика образу Матвійка. 5 клас
Мета: ознайомити учнів 5-ого класу із дитячою сучасною українською прозою, зокрема із творчістю Наталки Сняданко; розглянути повість «Країна поламаних іграшок»; на матеріалі твору розкрити проблему дружби та бережливого ставлення до речей; розвивати, розвивати логічне мислення, зв’язне мовлення; навички аналізу твору та розв’язування проблемних питань, прагнення до самовиховання; формувати вміння давати власну оцінку прочитаному;
виховувати любов до книги.
Мета: ознайомити учнів 5-ого класу із дитячою сучасною українською прозою, зокрема із творчістю Наталки Сняданко; розглянути повість «Країна поламаних іграшок»; на матеріалі твору розкрити проблему дружби та бережливого ставлення до речей; розвивати, розвивати логічне мислення, зв’язне мовлення; навички аналізу твору та розв’язування проблемних питань, прагнення до самовиховання; формувати вміння давати власну оцінку прочитаному;
виховувати любов до книги.
Провісник долі України
Сценарій Шевченківського свята
Творення іменників (6 кл.)
Сценарій Шевченківського свята
СИСТЕМА УРОКІВ ДО ТЕМИ "СЛОВОТВІР"
Творення іменників (6 кл.)
Тема. Т.Г. Шевченко."Тарасова ніч". Образ народного співця, його роль у житті українців часів Т.Г.Шевченка
Мета: поглибити знання учнів про творчість Т.Г.Шевченка; з'ясувати історичну основу та ознайомити учнів зі змістом поеми "Тарасова ніч"; формувати вміння аналізувати вчинки героїв твору; розвивати логічне та образне мислення; вчити аналізувати художні особливості поеми; виховувати патріотичне усвідомлення, що героїзм і мужність – ознаки лицарських чеснот українських козаків.
розвивати уяву, логічне, образне та критичне мислення; вміння сприймати і редагувати речення з дієприслівниковими зворотами;формувати активну пізнавальну мотивацію учнів, упевненість у власній спроможності самостійно здобувати знання;виховувати повагу до народних звичаїв, любов до рідного краю та мови.
Мета уроку: ознайомити п’ятикласників із системою приголосних звуківна основі знань, одержаних у початкових класах; формувати вміння і навички характеризувати приголосні за ознакою твердості чи м’якості, формувати орфоепічні навички; виховувати шанобливе ставлення до історичних осіб
Немає коментарів:
Дописати коментар